صفحه‌ی اصلی / آخرین خبرها / اطلاعیه ثبت نام دانشجویان جدید ورودی مهر۱۴۰۰

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان جدید ورودی مهر۱۴۰۰

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان جدید پذیرفته شده کارشناسی ارشد

ضمن عرض تبریک به تمام پذیرفته شدگان موسسه آموزش عالی بیهق، بدینوسیله به استحضار می رساند نظر به شرایط خاص ناشی از همه گیری بیماری کرونا لازم است پذیرفته شدگان محترم، مدارک ثبت نام ذکر شده در قسمت امور ثبت نام را از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۱الی  ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ به صورت حضوری و یا از طریق پست پیشتاز به دست موسسه برسانند. پس از دریافت مدارک، ظرف سه روز کاری از طرف موسسه با متقاضی تماس (و یا پیام واتساپ) حاصل شده و شماره دانشجویی در اختیار دانشجو قرار خواهد گرفت. پس از آن دانشجو می تواند با مراجعه به پرتال خود نسبت به مشاهده انتخاب واحد اقدام نموده و طبق اطلاعیه های موجود در سایت ( زیر شاخه سامانه ها – سامانه آموزش مجازی)، به صورت آنلاین در کلاس های خود طبق زمان اعلام شده، شرکت نماید.

موارد مهم :

  • فرم های موسسه (موجود در قسمت امور ثبت نام سایت موسسه) باید توسط شخص دانشجو تکمیل و امضا شود. اکیدا توصیه می شود پر کردن و امضای فرم ها در منزل توسط دانشجو انجام شده و به موسسه فقط تحویل داده شود.
  • اصل مدارک تحصیلی قبلی حسب مورد مشخص شده در اطلاعیه سازمان سنجش (لینک در قسمت امور ثبت نام – مدارک لازم ) به همراه یک نسخه کپی تحویل داده شود.
  • دو نسخه کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی و ۳ قطعه عکس و همچنین کپی کارت پایان خدمت برای برادران به همراه مدارک باشد. (دانشجویانی که کارت پایان خدمت ندارند منتظر تماس معاونت دانشجویی جهت صدور گواهی موقت تحصیلی باشند )
  • اصل فیش واریزی شهریه ثابت طبق مبلغ اعلام شده در سایت بر حسب رشته های مختلف به حساب موسسه نزد بانک تجارت شعبه مرکزی سبزوار به شماره ۵۴۵۸۶۳۴۶۰۴  به نام موسسه آموزش عالی بیهق و یا پرینت رسید واریز به شماره شبای همین حساب   Ir560180000000005458634604
  • شهریه ثابت و متغیر کلیه رشته ها و دوره های تحصیلی در سایت، قسمت امور ثبت نام قابل مشاهده است. لینک مستقیم جدول شهریه کلیک کنید

** نظر به پروتکل های اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا، لطفا در تمام مراحل حضور در موسسه، ضمن رعایت فاصله اجتماعی مناسب، حتما از ماسک نیز استفاده فرمایید.