صفحه‌ی اصلی / آخرین خبرها / برگزاری دوره آموزشی نرم افزار GIS با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان در سال ۹۷

برگزاری دوره آموزشی نرم افزار GIS با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان در سال ۹۷

خدمتی دیگر از دفتر ارتباط با صنعت

قابل توجه کلیه دانشجویان رشته های عمران و معماری

طی هماهنگی های  به عمل آمده از طریق مدیر دفتر ارتباط با صنعت موسسه آقای مهندس رضا فرنودیان با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان و دانشگاه حکیم سبزواری دوره آموزشی تئوری و عملی  نرم افزار GIS در موسسه برگزار می گردد. علاقه مندان به شرکت در این دوره نرم افزاری می توانند برای ثبت نام با در دست داشتن مدارک ذیل به ساختمان مرکزی اتاق مدیر آموزش مراجعه نمایند:

*مدارک مورد نیاز

  • کپی صفحه اول شناسنامه (اگر دارای توضیحات است از صفحه آخر هم کپی گرفته شود)
  • کپی کارت ملی (پشت و رو)
  • یک عدد عکس ۴*۳ تمام رخ

* هزینه ثبت نام

با توجه به اینکه مرکز فنی و حرفه ای شهرستان برای تدریس این دوره استادی که آشنا با این بسته نرم افزاری باشد نداشت به همین دلیل برای تدریس این نرم افزار از جناب آقای کاظم علی آبادی یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری دعوت بعمل آمده است.  به همین دلیل هزینه ثبت نام برای یک ساعت تدریس ایشان معادل ۷۰ هزار تومان می باشد. در مجموع کل دوره حداکثر بین ۲۰ تا ۳۰ ساعت خواهد بود. (هزینه ثبت نام برای ۳۰ جلسه ۲۱۰ هزار تومان می باشد و در پایان دوره با توجه تعداد کلاس های برگزار شده شهریه مازاد برگردانده خواهد شد)

*نحوه صدور مدرک سازمان فنی و حرفه ای:

پس از  برگزاری دو آزمون تئوری (در سطح کشور) و عملی به کارآموزی که نمره قبولی در هر دو آزمون کسب نماید مدرک اعطا  خواهد گردید.

*اعتبار مدرک: مدرک سازمان فنی و حرفه ای قابل ترجمه و معتبر برای استفاده در سایر کشورهای اتحادیه اروپا، ایالات متحده و استرالیا و …. می باشد.

*مهلت ثبت نام: تا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۹۷

*زمان برگزاری کلاس: روز شنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در ساختمان مرکزی موسسه (چهار راه امداد) می باشد. ظرفیت کلاس حداکثر ۱۲ نفر می باشد.

روابط عمومی موسسه اموزش عالی بیهق