صفحه‌ی اصلی / آخرین خبرها / اطلاعیه اعلام‌ رشته محل‌های با ظرفیت پذیرش تکمیل نشده و همچنین پذیرش‌ رشته‌ محل‌های جدید آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۱۴۰۰

اطلاعیه اعلام‌ رشته محل‌های با ظرفیت پذیرش تکمیل نشده و همچنین پذیرش‌ رشته‌ محل‌های جدید آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۱۴۰۰

به ‌اطلاع‌ متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ می‌رساند، با توجه به مصوبه نوزدهمین جلسه مورخ ۱۱/۱۰/۱۴۰۰ شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، مقرر گردید مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محلهایی که ظرفیت آنها خالی مانده، همراه با رشته محل‌های جدید انجام شود. لذا متقاضیانی که در آزمون مذکور شرکت کرده‌اند و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند از روز چهار‌شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ تا روز دو‌شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ بر اساس‌کارنامه نتایج اولیه آزمون، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود به شرح جداول ذیل این اطلاعیه (حداکثر ۱۰۰ کدرشته محل) از مجموعه‌های امتحانی مجاز منحصراً از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمایند. 

یادآوری‌های مهم:

۱‌- گـزینش‌ نهـایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ ۱ و ۲ آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۴۰۰ انجام‌ خواهد شد. 

۲‌-‌ آن‌ دسته‌ از متقاضیانی که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ در یکی‌ از کدرشته‌ محل‌های‌ تحصیلی‌ بورسیه‌ و یا دارای‌ شرایط خاص‌ اعلام‌ شده ‌است، حق‌ انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند.

۳‌- پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در صورت تمایل می‌توانند در این مرحله از پذیرش شرکت نمایند. لازم به تاکید است در صورت قبولی در این مرحله، قبولی قبلی آنان لغو و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و باید در رشته قبولی جدید ثبت نام و ادامه تحصیل نمایند. لذا متقاضیان در این خصوص دقت لازم را بعمل آورند.

۴- نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه با توجه به امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین نیمسال تحصیلی ممکن خواهد بود.

۵- در آن‌ دسته‌ از کدرشته‌های‌ امتحانی‌ که‌ ظرفیت‌ اعلام‌ شده‌ جدید بیش‌ از یک‌ محل‌ تحصیل‌ باشد، متقاضیان در صورت‌ تمایل ‌می‌‌توانند تمامی کدرشته‌ محل‌های‌ مورد علاقه‌ خود را به ترتیب‌ اولویت، انتخاب‌ نمایند.

۶- هر متقاضی منحصراً مجاز به‌ انتخاب‌ کدرشته‌ تحصیلی‌ خواهد بود که‌ در آزمون مجموعه امتحانی‌ مربوط شرکت‌ و مجاز به انتخاب رشته بوده باشد. لازم به توضیح است فهرست کدضریب‌های مجاز هر متقاضی در سامانه انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت برای وی نمایش داده خواهد شد.

۷- کدرشته محل‌های مربوط به مجموعه های امتحانی دارای آزمون عملی و تشریحی این اطلاعیه را منحصراً متقاضیانی که قبلاً در آزمون‌های عملی و تشریحی شرکت نموده‌اند می‌توانند انتخاب نمایند. 

۸- متقاضیان در صورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://request.sanjesh.org و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱  مطرح نمایند. از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری شود.