صفحه‌ی اصلی / آخرین خبرها / اطلاعیه آموزش کلاس های مجازی (۲)

اطلاعیه آموزش کلاس های مجازی (۲)

اطلاعیه آموزش کلاس های مجازی (۲)

 

  • پیرو اطلاعیه شماره یک موسسه ، بدین وسیله به اطلاع کلیه اساتید و دانشجویان محترم می رساند سامانه آموزش مجازی موسسه جهت گرفتن تمرین های دانشجویان و همچنین طراحی کوییز ها و آزمون های میان ترم و پایان ترم نیز از تاریخ شنبه ۰۷/۰۵/ ۹۹ فعال خواهد شد.

آدرس سامانه آموزش مجازی موسسه :  https://beyhagh.lms.onac.ir می باشد.

یوزر و پسورد اساتید محترم و دانشجویان عزیز همان یوزر و پسورد سامانه اناک ( onac ) می باشد که پس از ورود به پرتال می توان تغییر داد.

 

  • با ورود به سامانه درس های اساتید محترم و واحد های درسی انتخابی دانشجویان قابل مشاهده است. اساتید محترم می توانند در این سامانه نسبت به تعریف فعالیت های کلاسی ، نظیر تمرین، کوییز و .. و همچنین طراحی آزمون های میان ترم و پایان ترم اقدام نموده و دانشجویان عزیر هم می توانند در همین سامانه نسبت به انجام تکالیف درسی و تحویل آنها و همچنین ازمون دادن اقدام نمایند.

 

  • علی رغم سادگی ورود و استفاده از سامانه ، فایل های راهنمای کاربردی آپلود شده در آپارات در کانال های ارتباطی موسسه قرار خواهد گرفت که اساتید و دانشجویان محترم می توانند با رجوع به آن آشنایی کامل  با این سامانه را پیدا کنند . در صورت وجود هرگونه مشکل در سامانه نظیر تعریف نشدن درس با آموزش موسسه تماس حاصل و پیگیری فرمایید.

 

مدیریت پژوهش و فناوری موسسه