صفحه‌ی اصلی / آخرین خبرها / اطلاعیه آموزش کلاس های مجازی (۱)

اطلاعیه آموزش کلاس های مجازی (۱)

بدین وسیله به اطلاع کلیه اساتید و دانشجویان محترم می رساند کلاس های آنلاین مجازی از تاریخ شنبه ۲۹/ ۰۶/۹۹ آغاز خواهد شد.

آدرس سامانه کلاس های آنلاین موسسه :  https://beyhagh.onac.ir  می باشد.

نام کاربری و رمز عبور اساتید محترم همان نام کاربری و رمز عبور ورود به سامانه سیدا (جهت ثبت نمرات) دانشگاه می باشد. (اساتید حتما در کانال واتساپ اساتید برای دریافت اطلاعیه های مربوط به خود عضو باشند تا اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایند)

نام کاربری دانشجویان شماره دانشجویی و رمز عبور آنها هم شماره همراه ثبت شده در پرتال موسسه می باشد.

نام کاربری و رمز عبور را می توان پس از ورود به پرتال تغییر داد.

با ورود به سایت درس های اساتید محترم و واحد های درسی انتخابی دانشجویان قابل مشاهده است که در زمان مقرر می توان به کلاس وارد شد. لازم به ذکر است در زمان شروع کلاس ابتدا باید استاد وارد کلاس شود تا پس از آن دانشجویان بتوانند وارد شوند و با خروج استاد نیز، کلاس پایان می پذیرد. پس جهت جلوگیری از هرگونه اختلال، لازم است اساتید محترم چند دقیقه قبل از شروع کلاس اعلامی توسط آموزش ورود به کلاس کرده باشند.

علیرغم سادگی ورود و استفاده از سامانه ، فایل های راهنمای کاربردی آپلود شده در آپارات در کانال های ارتباطی موسسه قرار خواهد گرفت که اساتید و دانشجویان محترم بتوانند با رجوع به آن آشنایی کامل  با این سامانه را فراگیرند. در صورت وجود هرگونه مشکل در سامانه نظیر تعریف نشدن درس با موسسه تماس حاصل و پیگیری فرمایید.

لازم به ذکر است که کلیه دروس اساتید ثبت شده است، در صورتی که درسی تعریف نشده با آموزش هماهنگ شود.

ثبت نام دانشجویان در کلاس ها نیز برای شنبه و یکشنبه ثبت سامانه شده است و باقی دروس نیز تا روز قبل از هر کلاس ثبت خواهد شد. اگر در روز کلاس، هنوز درسی که انتخاب واحد نموده اید در سامانه برای شما فعال نبود، با آموزش تماس بگیرید.

اطلاعیه دوم سامانه مجازی در ارتباط با سامانه lms خواهد بود که در ارتباط با طراحی آزمون و گرفتن تکالیف و تمرین های دانشجو و فعالیت های کلاسی است که در طی روز های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.