صفحه‌ی اصلی / آخرین خبرها / اطلاعیه مهم آموزشی و پژوهشی در خصوص برگزاری کلاس های آموزش مجازی

اطلاعیه مهم آموزشی و پژوهشی در خصوص برگزاری کلاس های آموزش مجازی

بسمه تعالی

اطلاعیه برگزاری کلاس های مجازی موسسه آموزش عالی بیهق

 

ضمن عرض سلام به کلیه همکاران و دانشجویان محترمی که در ترم جاری با این موسسه همکاری می نمایند و تشکر بابت همکاری صمیمانه شما، توجه کلیه بزرگواران را به موارد ذیل که مصوب کارگروه ویژه آموزشی و پژوهشی موسسه است، جلب می نماییم:

  • موسسه تابع مقررات و دستورالعمل های اجرایی ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد.
  • با توجه به وضعیت پیش آمده و بخش نامه های وزارت مبنی بر لزوم برگزاری کلیه کلاس ها در دانشگاه ها به صورت مجازی تا اطلاع ثانوی و اهمیت حفظ کیفیت آموزش، کلیه کلاس های تئوری در موسسه تا اطلاع بعدی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
  • در مورد کلاس های آزمایشگاهی و کارگاهی نیز در صورتی که امکان برگزاری توسط اساتید در محیط های مجازی فراهم نبود (با توجه به امکان برگزاری برخی دروس کارگاهی به صورت مجازی)، متعاقبا و پس از عادی شدن شرایط، اطلاع رسانی خواهد شد.
  • جلسات دفاع پروپوزال و پایان نامه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
  • کلیه کلاس های درسی بر مبنای برنامه آموزشی ارائه شده در ساعت های قبلی خود برگزار می گردد و اساتید محترم کلاس های خود را به صورت مجازی برگزار نموده، دانشجویان موظف به حضور در کلاس مجازی و انجام تکالیف خواسته شده هستند.
  • با توجه به هماهنگی های به عمل آمده، انجام کلیه امور دانشجویی، حسابداری، اموزشی و پژوهشی در حد امکان به صورت مجازی امکان پذیر می باشد. جهت انجام این امر، همکاران و دانشجویان محترم می توانند از طریق واتساپ (WhatsApp) (همراه با معرفی خود و درخواست مورد نظر) و یا ایمیل با مسئولین و همکاران دانشگاه در ارتباط باشند. شماره واتساپ و ایمیل جهت هماهنگی در انتهای این اطلاعیه آمده است. به عنوان مثال درخواست های آموزشی نظیر دریافت گواهی های اشتغال به تحصیل، طریق هماهنگی با مسئولین آموزش قابل انجام است.

 

فرایند برگزاری کلاس های مجازی :

  • دانشجویان و اساتید محترم لازم است تا برای هر درس یک گروه واتساپ (WhatsApp) (و یا در صورت توافق تمامی اعضا، یک گروه در سایر شبکه های اجتماعی) تشکیل داده تا از این طریق با یکدیگر در ارتباط باشند. راه ارتباطی با اساتید (شماره واتساپ یا ایمیل) در اطلاعیه بعدی به اطلاع دانشجویان محترم خواهد رسید. پیشنهاد می شود اساتید گروه ها را تشکیل داده و از طریق ارتباط با نماینده کلاس یا یکی از دانشجویان تشکیل گروه را به اطلاع برسانند. همچنین لازم است تا جهت رسمیت و بررسی کلاس ها، همکاران آموزش جناب اقای الهی جهت کلاس های صبح و خانم حدادنیا جهت کلاس های بعد از ظهر در گروه حضور داشته باشند.
  • جهت برگزاری کلاس، همکران از دو طریق می توانند اقدام نمایند؛
  • یکی از طریق خود گروه واتساپ و ارسال فایل های صوتی و یا تصویری تدریس و سایر فایل های مورد نیاز و پاسخ به سوالات دانشجویان در خود گروه در طی زمان برگزاری کلاس. مدیریت برگزاری کلاس و فایل های آن که قبل از کلاس در گروه گذاشته شود و یا همزمان با کلاس این کار انجام شود بر عهده اساتید محترم خواهد بود. ولی در هر صورت حضور استاد مربوطه در طی مدت زمان کلاس در گروه و پاسخ به سوالات دانشجویان، الزامی خواهد بود.
  • دوم استفاده از کلاس آنلاین: اساتید محترم می توانند از نرم افزار آنلاین bigbluebutton جهت برگزاری کلاس آنلاین استفاده نمایند. جهت این امر لازم است تا حتما از طریق سایت شاتل به این نرم افزار وارد شده، ثبت نام نموده و از امکانات آن استفاده نمایند. جهت انجام این امر لازم است اساتید درس را ایجاد نموده و لینک آن را و همچنین کد پذیرش را در اختیار دانشجویان قرار داده و کلاس خود را برگزار نمایند.
  • لینک ورود به این نرم افزار از سایت شاتل : https://www.shatel.ir/news/%d9%be%d9%84%d8%aa%d9%81%d8%b1%d9%85-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%a7%d8%aa%d9%84/
  • و یا لینک های : shatel.com         engage2.shatel.com
  • لینک آموزشی نرم افزار به زبان فارسی (البته فرآیند ثبت نام حتما از طریق سایت شاتل انجام شود ) : https://www.aparat.com/v/ebGav/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D9%86%D8%B1%D9%85_%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1_BigBlueButto
  • تذکر: فایل آموزشی بالا در کانال واتساپ و تلگرام موسسه نیز در دسترس است.
  • اساتید محترم می توانند در صورت توافق با کلیه دانشجویان از سایر نرم افزار های ارتباطی با هماهنگی دانشگاه نیز استفاده نمایند.

*** تذکر مهم : تماس و پیام فقط از طریق واتساپ و ایمیل پاسخ داده می شود، همکاران و دانشجویان محترم لطف فرموده و از تماس تلفنی مستقیم با شماره همراه همکاران جدا خودداری نمایند.

 

لیست شماره پیام رسان واتساپ   (WhatsApp)  و ایمیل همکاران:

 

معاونت محترم آموزشی و پژوهشی جناب آقای فرنودیان:                ffarnoodian@yahoo.com

مدیر محترم پژوهش و فناوری جناب آقای دکتر علوی :                   ehsan.2545@gmail.com

معاونت محترم اداری – مالی جناب آقای استیری:                         ۰۹۳۵۴۳۲۰۱۰۱

مدیر محترم آموزش جناب آقای مهندس فرنودیان:                         ۰۹۳۵۳۳۸۲۱۳۸

مدیر محترم دانشجویی جناب آقای فلاحتی:                                 ۰۹۱۵۱۷۱۲۰۲۵

کارشناس محترم آموزش جناب آقای الهی:                                  ۰۹۱۵۵۷۲۴۲۶۱