صفحه‌ی اصلی / آخرین خبرها / اطلاعیه مهم روز برگزاری مسابقه استانی بتن مقاوم و اقتصادی

اطلاعیه مهم روز برگزاری مسابقه استانی بتن مقاوم و اقتصادی

متقاضیان محترم شرکت در مسابقه استانی بتن مقاوم و اقتصادی به موارد زیر توجه فرمایید:

۱- مسابقه روز پنجشنبه به تاریخ ۶ اردیبهشت ماه سال ۹۷ از ساعت ۹ صبح شروع می گردد. محل برگزاری مسابقه در ساختمان مرکزی موسسه آموزش عالی بیهق به آدرس تقاطع خیابان طالقانی و رازی ( چهار راه امداد)، جنب ساختمان اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی سبزوار می باشد.

۲- متقاضیان شرکت در مسابقه که از سایر نقاط استان تشریف می آورند حداکثر تا ساعت ۱۰ صبح در محل مسابقه حضور داشته باشند.

۳- متقاضیانی که تمایل به دریافت گواهی شرکت در این دوره از مسابقات از سوی سازمان فنی و حرفه ای دارند بایستی مدارکی از قبیل کپی صفحه اول شناسنامه، کارت ملی (پشت و رو) و یک قطعه عکس همراه خود بیاورند.

۴- سایر دانشجویانی که تمایل به دریافت گواهی از فنی و حرفه ای دارند و هزینه ان را پرداخت ننموده اند در روز پنجشنبه هزینه آن را به همراه مدارک درخواستی بند قبل به همراه خود داشته باشند.

۵- از تمامی شرکت کنندگان در مسابقه به صرف نهار در رستوران دعوت بعمل می آید. (از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴:۳۰)

بنا به تصمیم شورای سیاست گذاری مسابقات با توجه به اینکه اکثر شرکت کنندگان در مسابقه استانی بتن مقاوم و اقتصادی متقاضی رقابت در سطح با افزودنی بوده اند به همین دلیل مسابقات این دوره فقط در سطح با افزودنی برگزار می گردد.
✳️ گروهی که در سطح بدون افزودنی تمایل به رقابت در این دوره از مسابقات را داشته اند میتوانند در سطح با افزودنی شرکت کنند و یا جهت انصراف از مسابقات تماس حاصل فرمایند.

تلفن تماس جهت هرگونه سوال ۰۹۳۵۳۳۸۲۱۳۸ (لطفا در ساعت اداری تماس گرفته شود ۸ صبح الی ۱۵)