صفحه‌ی اصلی / آخرین خبرها / تمدید مهلت ثبت نام مسابقه استانی بتن مقاوم و اقتصادی (نحوه ثبت نام و آئین نامه مسابقات)

تمدید مهلت ثبت نام مسابقه استانی بتن مقاوم و اقتصادی (نحوه ثبت نام و آئین نامه مسابقات)

به استحضار می رساند با یاری پروردگار متعال موسسه آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی بیهق در نظر دارد دومین دوره مسابقه بتن مقاوم و اقتصادی در سطح شهرستان و اولین دوره آن در سطح استان خراسان رضوی را با همکاری کارخانه سیمان سبزوار و مشاوره تخصصی نهاد ها و سازمان هایی همچون شهرداری سبزوار، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی نمایندگی شهرستان سبزوار، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک سبزوار و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در فروردین ماه ۹۷ برگزار نماید. این مسابقه فرصتی را فراهم می آورد تا دانشجویان و فارغ التحصیلان موسسات آموزش عالی و دانشگاه ها، یادگیری های خود را سازماندهی نموده با تلاش های خود انگیخته علمی و مهارتی، زمینه برقراری ارتباط دانشگاه با صنعت ساختمان را فراهم نماید.

برای دریافت آئین نامه دومین دوره مسابقه استانی بتن مقاوم و اقتصادی کلیک کنید.

برای دریافت نامه تایید آئین نامه مسابقه استانی بتن مقاوم و اقتصادی توسط انجمن بتن ایران شعبه خراسان کلیک کنید.

روش های پرداخت هزینه ثبت نام:

۱- مراجعه حضوری به موسسه و پرداخت هزینه ثبت نام نزد دبیر کمیته مالی سرکار خانم اقبالی

۲- پرداخت هزینه از طریق شماره حساب ۴۶۱۵۷۵۷۶۵ (بانک تجارت مرکزی سبزوار) به نام موسسه آموزش عالی بیهق و ارسال تصویر فیش پرداختی از طریق تلگرام به ادمین کانال روابط عمومی موسسه به آدرس rezfar@ یا شماره همراه ۰۹۳۵۳۳۸۲۱۳۸.

توجه: افرادی که از طریق مراجعه غیر حضوری نسبت به ثبت نام اقدام می نمایند بایستی اطلاعات درخواستی کمیته برگزاری مسابقات را از طریق تلگرام همراه با تصویر فیش پرداختی برای ما ارسال کنند:

۱- نام و نام خانوادگی افراد شرکت کننده در گروه ( بیشتر از ۳ نفر نباشد). یک نفر به عنوان سر گروه معرفی گردد.

۲- شماره شناسنامه، کارت ملی و  تلفن افراد شرکت کننده در مسابقات.

۳- مشخص کنید که در چه سطحی از مسابقه به رقابت می پردازید. ( افزودنی یا بدون افزودنی)

۴- دانشجویان متقاضی ثبت نام با توجه به اینکه شامل ۵۰ درصد تخفیف در هزینه ثبت نام می شوند بایستی تصویر کارت دانشجویی خود را ارسال نمایند. (سایر متقاضیان اطلاعات شغلی خود را اعلام نمایند)