صفحه‌ی اصلی / آخرین خبرها / اطلاعیه تکمیل ظرفیت رشته های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶

اطلاعیه تکمیل ظرفیت رشته های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶

توجه متقاضیان ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی ناپیوسته رشته های موسسه آموزش عالی بیهق را به موارد زیر جلب می نماییم

۱- کلیه متقاضیان، اعم از داوطلبانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوست هسال ۱۳۹۶ ثبت نام نموده و یا ننموده اند، می توانند در این مرحله از تکمیل ظرفیت شرکت نمایند.

۲- کلیه متقاضیان می بایست حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۶/۳۱ دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند.

تبصره: ثبت نام از داوطلبانی که تا پایان نیمسال اول (بهمن ماه) سال تحصیلی ۹۷-۹۶ مدرک کاردانی خود را اخذ می نمایند، به صورت مشروط و با شروع تحصیل از بهمن ماه سال ۹۶ پس از ارائه مدرک مربوط بلامانع است.

۳- هزینه ثبت نام دویست و پنجاه هزار ریال است که از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش در زمان مراجعه حضوری متقاضی توسط کارشناس موسسه قابل پرداخت می باشد. در نتیجه لازم است شخص متقاضی کارت بانکی دارای رمز دوم (خرید اینترنتی) را به همراه داشته باشد.

۴- هر داوطلب می تواند صرفا متقاضی یک گروه آموزشی و یک کد رشته محل باشد. بدیهی است در صورت ارسال مشخصات فرد و یا افراد در دو کد رشته محل و یا در دو موسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعاتی پذیرفته شدگان هر دو محل حذف خواهد شد.

۵- پس از انجام ثبت نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط تلقی می شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی سازمان سنجش به صورت مشروط و هم زمان با پذیرفته شدگان شهریور ماه بلامانع می باشد (بجز مورد تبصره بند ۲ فوق).

۶- سایت ثبت نام سازمان سنجش همچنان در دسترس می باشد. برای اطلاع از نحوه ثبت نام با شماره ۴۴۶۶۸۸۷۰ ال ۷۲ داخلی ۴ و ۶ تماس بگیرید. توجه داشته باشید آغاز به تحصیلِ از نیمسال دوّم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ (بهمن‌ماه) خواهد بود.

۷- مدارک ثبت نامی از قبیل مدرک فوق دیپلم، ۲ سری کامل شناسنامه و کارت ملی، ۶ قطعه عکس پشت نویسی شده (برادران مشمول ۱۲ قطعه عکس) می باشد.

۸- لازم به ذکر است سازمان مرکزی (محل ثبت نام) پنجشنبه ها تعطیل می باشد.

لیست رشته های موجود در تصویر پایین موجود می باشد