صفحه‌ی اصلی / آخرین خبرها / ثبت نام تکمیل ظرفیت در کلیه رشته های موسسه در سال ۱۳۹۶

ثبت نام تکمیل ظرفیت در کلیه رشته های موسسه در سال ۱۳۹۶

قابل توجه متقاضیان ثبت نام در تکمیل ظرفیت رشته های موسسه آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بیهق

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت در رشته های مرتبط با آزمون سراسری، آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته توجه متقاضیان را به موارد زیر جلب می نماییم.

۱- نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت سال ۱۳۹۶ در کلیه دوره های تحصیلی به غیر از دوره کارشناسی ارشد (۲۴ لغایت ۳۰ مهر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور) فقط از طریق مراجعه حضوری شخص متقاضی به موسسه امکان پذیر می باشد.

۲- متقاضیان رشته های کاردانی فنی و حرفه ای (الکترونیک عمومی،  نرم افزار کامپیوتر،  مربی کودک،  عمران کارهای عمومی ساختمان و نقشه کشی معماری-معماری) روز چهارشنبه  96/8/03 لغایت ۹۶/۰۹/۰۱ با در دست داشتن مدارک ثبت نامی از قبیل مدرک دیپلم، ۲ سری کامل شناسنامه و کارت ملی، ۶ قطعه عکس (برادران مشمول ۱۲ قطعه عکس) از ساعت ۸ الی ۱۴ به موسسه مراجعه نمایند.

۳- متقاضیان رشته های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته (حسابداری،  مهندسی تکنولوژی الکترونیک ،  مهندسی تکنولوژی نرم افزار، مهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات  و ارتباطات ICT گرایش کاربرد ها، مهندسی تکنولوژی عمران اجرایی و علمی-کاربردی معماری و مهندسی تکنولوژی مخابرات گرایش خطوط انتقال) با در دست داشتن مدارک ثبت نامی از قبیل مدرک فوق دیپلم، ۲سری کامل شناسنامه و کارت ملی،  6 قطعه عکس (برادران مشمول ۱۲ قطعه عکس) از ساعت ۸ الی ۱۴ به موسسه مراجعه نمایند. سایت ثبت نام سازمان سنجش همچنان در دسترس می باشد. برای اطلاع از نحوه ثبت نام با شماره ۴۴۶۶۸۸۷۰ الی ۷۲ داخلی ۴ و ۶ تماس بگیرید. توجه داشته باشید آغاز به تحصیلِ از نیمسال دوّم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ (بهمن‌ماه) خواهد بود.

۴- متقاضیان رشته های آزمون سراسری (مهندسی کامپیوتر نرم افزار،  مهندسی عمران– عمران،  مهندسی برق در ۵ گرایش، مهندسی صنایع، مهندسی معماری، روانشناسی و کاردان فنی عمران (ساختمان)- ناپیوسته) روز شنبه ۹۶/۰۷/۲۹  لغایت یکشنبه ۹۶/۰۹/۱۱ با در دست داشتن مدارک ثبت نامی از قبیل مدرک فوق دیپلم و پیش دانشگاهی، ۲سری کامل شناسنامه و کارت ملی، ۶ قطعه عکس (برادران مشمول ۱۲ قطعه عکس) از ساعت ۸ الی ۱۴ به موسسه مراجعه نمایند.

۵- لازم به ذکر است سازمان مرکزی (محل ثبت نام) پنجشنبه ها تعطیل می باشد.

اطلاعات تکمیلی ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری رشته های موسسه آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی بیهق

۱- کلیه متقاضیان می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۶/۳۱ دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) یا پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) بوده باشند.

تبصره: در صورت امکان تشکیل کلاس برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری از سوی مؤسسه مورد تقاضا، آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ ۹۶/۱۱/۳۰ موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی گردند، می‌توانند در رشته و یا رشته‌های تحصیلی مربوط متقاضی شوند.

۲- کلیه داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مؤسسه مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۰۰،۰۰۰ (دویست هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند.

۳- داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طریق مؤسسات درخصوص کدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بدیهی است پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست

۴- کلیه متقاضیان «مرد» می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

۵- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در موسسه یا مرکز و یا واحد آموزشی که به آن مراجعه داشته‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

۶- آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۹۶ (مرحله شهریور ماه) قرا گرفته‌اند، چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌نام و ادامه تحصیل باشند و در یکی از موسسات ثبت‌نام نمایند، قبولی قبلی آنها در شهریورماه لغو خواهد شد.

مدارک مورد نیاز:

۱- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

۲- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

۳- اصل و یا گواهی مدرک پیش دانشگاهی با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

۴- گواهی اخذ مدرک کاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی می‌باشند.

۵- اصل شناسنامه و ۲ برگ کپی از صفحات آن.

۶- اصل کارت ملی و ۲ برگ کپی از آن.

۷- شش قطعه عکس ۴×3 تهیه شده در سال جاری.

۸- مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول.

کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مؤسسه آموزش‌عالی یا مرکز و یا واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام نمایند.

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی موسسه آموزش عالی بیهق

✅ به اطلاع کلیه متقاضیان ورود به موسسه آموزش عالی بیهق (مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی) می رساند، جهت ثبت نام در رشته دلخواه می بایست مرحله ذیل انجام شود:

مراجعه به لینک خرید کارت اعتباری سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و انتخاب سریال ثبت‌نام پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ۱۳۹۶ (بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)
روابط عمومی موسسه آموزش عالی بیهق