صفحه‌ی اصلی / رضا فرنودیان

رضا فرنودیان

اطلاعیه مهم آموزشی و مالی در خصوص برگزاری امتحانات

بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان محترم می رساند، با توجه به شرایط خاص این ترم و تاریخ شروع امتحانات ، بنا به مصوبه شورای آموزشی ، آخرین فرصت جهت تعیین تکلیف وضعیت آموزشی و مالی  دانشجویان تا تاریخ ۰۱/ ۰۴/ ۱۳۹۹ خواهد بود.  بعد از این تاریخ لیست نهایی دانشجویان در اختیار استادان گرامی قرار گرفته و آنان مجاز به امتحان گرفتن و ثبت نمره فقط برای این گروه از دانشجویان می باشند. بدیهی است تمام تبعات ناشی از عدم تعیین تکلیف آموزشی و مالی به عهده دانشجویان محترم می باشد.

برنامه امتحانات ترم بهمن ۹۸۲

قابل توجه کلیه دانشجویان واساتید محترم

امتحانات از تاریخ ۹۹/۰۴/۰۷ لغایت ۹۹/۰۴/۲۸ طبق برنامه امتحانی بصورت مجازی برگزار می گردد. جهت مشخص شدن تاریخ امتحان دروس از تاریخ ۹۹/۰۴/۰۱ پورتال دانشجویی موسسه (سیدا) مراجعه کنید.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره تمدید مهلت ثبت نام درآزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۳/۱۱ بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۹/۰۳/۱۸) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۱ نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت نموده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

مهلت درخواست مهمانی و انتقال برای ترم مهر ۹۹

قایل توجه کلیه دانشجویان متقاضی مهمانی ویا انتقال به سایر موسسات آموزش عالی. بدینوسیله به اطلاع می رساند متقاضیان از ۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ بایستی در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان وزارت علوم درخواست خود را ثبت نمایند. اطلاعات تکمیلی در فایل زیر موجود می باشد.

http://www.beyhagh.ac.ir/wp-content/uploads/2020/04/مهمانی-و-انتقال-مهر-۹۹.pdf

اطلاعیه مهم آموزشی و پژوهشی در خصوص برگزاری کلاس های آموزش مجازی

بسمه تعالی

اطلاعیه برگزاری کلاس های مجازی موسسه آموزش عالی بیهق

 

ضمن عرض سلام به کلیه همکاران و دانشجویان محترمی که در ترم جاری با این موسسه همکاری می نمایند و تشکر بابت همکاری صمیمانه شما، توجه کلیه بزرگواران را به موارد ذیل که مصوب کارگروه ویژه آموزشی و پژوهشی موسسه است، جلب می نماییم:

  • موسسه تابع مقررات و دستورالعمل های اجرایی ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد.
  • با توجه به وضعیت پیش آمده و بخش نامه های وزارت مبنی بر لزوم برگزاری کلیه کلاس ها در دانشگاه ها به صورت مجازی تا اطلاع ثانوی و اهمیت حفظ کیفیت آموزش، کلیه کلاس های تئوری در موسسه تا اطلاع بعدی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
  • در مورد کلاس های آزمایشگاهی و کارگاهی نیز در صورتی که امکان برگزاری توسط اساتید در محیط های مجازی فراهم نبود (با توجه به امکان برگزاری برخی دروس کارگاهی به صورت مجازی)، متعاقبا و پس از عادی شدن شرایط، اطلاع رسانی خواهد شد.
  • جلسات دفاع پروپوزال و پایان نامه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
  • کلیه کلاس های درسی بر مبنای برنامه آموزشی ارائه شده در ساعت های قبلی خود برگزار می گردد و اساتید محترم کلاس های خود را به صورت مجازی برگزار نموده، دانشجویان موظف به حضور در کلاس مجازی و انجام تکالیف خواسته شده هستند.
  • با توجه به هماهنگی های به عمل آمده، انجام کلیه امور دانشجویی، حسابداری، اموزشی و پژوهشی در حد امکان به صورت مجازی امکان پذیر می باشد. جهت انجام این امر، همکاران و دانشجویان محترم می توانند از طریق واتساپ (WhatsApp) (همراه با معرفی خود و درخواست مورد نظر) و یا ایمیل با مسئولین و همکاران دانشگاه در ارتباط باشند. شماره واتساپ و ایمیل جهت هماهنگی در انتهای این اطلاعیه آمده است. به عنوان مثال درخواست های آموزشی نظیر دریافت گواهی های اشتغال به تحصیل، طریق هماهنگی با مسئولین آموزش قابل انجام است.

 

فرایند برگزاری کلاس های مجازی :

  • دانشجویان و اساتید محترم لازم است تا برای هر درس یک گروه واتساپ (WhatsApp) (و یا در صورت توافق تمامی اعضا، یک گروه در سایر شبکه های اجتماعی) تشکیل داده تا از این طریق با یکدیگر در ارتباط باشند. راه ارتباطی با اساتید (شماره واتساپ یا ایمیل) در اطلاعیه بعدی به اطلاع دانشجویان محترم خواهد رسید. پیشنهاد می شود اساتید گروه ها را تشکیل داده و از طریق ارتباط با نماینده کلاس یا یکی از دانشجویان تشکیل گروه را به اطلاع برسانند. همچنین لازم است تا جهت رسمیت و بررسی کلاس ها، همکاران آموزش جناب اقای الهی جهت کلاس های صبح و خانم حدادنیا جهت کلاس های بعد از ظهر در گروه حضور داشته باشند.
  • جهت برگزاری کلاس، همکران از دو طریق می توانند اقدام نمایند؛
  • یکی از طریق خود گروه واتساپ و ارسال فایل های صوتی و یا تصویری تدریس و سایر فایل های مورد نیاز و پاسخ به سوالات دانشجویان در خود گروه در طی زمان برگزاری کلاس. مدیریت برگزاری کلاس و فایل های آن که قبل از کلاس در گروه گذاشته شود و یا همزمان با کلاس این کار انجام شود بر عهده اساتید محترم خواهد بود. ولی در هر صورت حضور استاد مربوطه در طی مدت زمان کلاس در گروه و پاسخ به سوالات دانشجویان، الزامی خواهد بود.
  • دوم استفاده از کلاس آنلاین: اساتید محترم می توانند از نرم افزار آنلاین bigbluebutton جهت برگزاری کلاس آنلاین استفاده نمایند. جهت این امر لازم است تا حتما از طریق سایت شاتل به این نرم افزار وارد شده، ثبت نام نموده و از امکانات آن استفاده نمایند. جهت انجام این امر لازم است اساتید درس را ایجاد نموده و لینک آن را و همچنین کد پذیرش را در اختیار دانشجویان قرار داده و کلاس خود را برگزار نمایند.
  • لینک ورود به این نرم افزار از سایت شاتل : https://www.shatel.ir/news/%d9%be%d9%84%d8%aa%d9%81%d8%b1%d9%85-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%a7%d8%aa%d9%84/
  • و یا لینک های : shatel.com         engage2.shatel.com
  • لینک آموزشی نرم افزار به زبان فارسی (البته فرآیند ثبت نام حتما از طریق سایت شاتل انجام شود ) : https://www.aparat.com/v/ebGav/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D9%86%D8%B1%D9%85_%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1_BigBlueButto
  • تذکر: فایل آموزشی بالا در کانال واتساپ و تلگرام موسسه نیز در دسترس است.
  • اساتید محترم می توانند در صورت توافق با کلیه دانشجویان از سایر نرم افزار های ارتباطی با هماهنگی دانشگاه نیز استفاده نمایند.

*** تذکر مهم : تماس و پیام فقط از طریق واتساپ و ایمیل پاسخ داده می شود، همکاران و دانشجویان محترم لطف فرموده و از تماس تلفنی مستقیم با شماره همراه همکاران جدا خودداری نمایند.

 

لیست شماره پیام رسان واتساپ   (WhatsApp)  و ایمیل همکاران:

 

معاونت محترم آموزشی و پژوهشی جناب آقای فرنودیان:                ffarnoodian@yahoo.com

مدیر محترم پژوهش و فناوری جناب آقای دکتر علوی :                   ehsan.2545@gmail.com

معاونت محترم اداری – مالی جناب آقای استیری:                         ۰۹۳۵۴۳۲۰۱۰۱

مدیر محترم آموزش جناب آقای مهندس فرنودیان:                         ۰۹۳۵۳۳۸۲۱۳۸

مدیر محترم دانشجویی جناب آقای فلاحتی:                                 ۰۹۱۵۱۷۱۲۰۲۵

کارشناس محترم آموزش جناب آقای الهی:                                  ۰۹۱۵۵۷۲۴۲۶۱

 

 

 

تعطیلی فعالیت های آموزشی و کلاس های موسسه آموزش عالی بیهق (اطلاعیه جدید)

براساس مصوبه اتحادیه روسای موسسات آموزش عالی غیردولتی منطقه ۹ کشور و هیات رئیسه موسسه به منظور حفظ سلامت دانشگاهیان کلیه فعالیت های آموزشی و برگزاری کلاس ها از روز شنبه ۹۸/۱۲/۱۰ تا پایان اسفند ماه ۹۸ تعطیل می باشد.

همچنین طبق تصمیم هیات رئیسه موسسه کلیه فعالیت های اداری ساختمان مرکزی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر برقرار می باشد.

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ورودی بهمن ۹۸ در دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته

قابل توجه کلیه متقاضیان ثبت نام در تکمیل ظرفیت ورودی بهمن ماه ۹۸ رشته های دوره های کارشناسی پیوسته، ناپیوسته و کاردانی پیوسته. بدین وسیله به اطلاع می رساند با توجه به اطلاعیه سازمان سجش آموزش کشور مهلت ثبت نام در رشته های زیر تا ۱۵ بهمن ماه ۹۸ تمدید گردید.

 توجه: دانشجویان متقاضی بایستی به صورت حضوری به موسسه مراجعه تا فرایند ثبت نام آنها در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام پذیرد.

هزینه ثبت نام: 

۱- کلیه داوطلبان دروه های کارشناسی و کاردانی پیوسته می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مؤسسه مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ  ۲۸۰۰۰۰ (دویست و هشتاد هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند.

۲- کلیه داوطلبان  دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته می‌بایست با هماهنگی دانشگاهها و موسسات محل مراجعه بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۳۵۰۰۰۰ (سیصدو پنجاه هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند.

 

لیست رشته های موجود

قابل توجه کلیه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی وام در ترم مهر ۹۸۱

بدین وسیله به اطلاع کلیه دانشجویان موسسه می رساند برای دریافت وام در ترم مهر (۹۸۱) از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران حداکثر تا تاریخ ۱۵ دی ماه ۹۸ با مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به آدرس www.swf.ir  در قسمت” پورتال دانشجویی”  بخش” تشکیل پرونده”  نسبت به تکمیل اطلاعات مورد نظر سایت اقدام نمایند.

توجه: اطلاعات مورد نظر بایستی با دقت تکمیل شود. برای دریافت هرگونه اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن۷۱-۴۴۶۶۸۸۷۰ داخلی ۸ و ۴ تماس گرفته شود.

توجه: دانشجوی متقاضی وام بایستی نسبت به افتتاح حساب در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان محل سکونت خود اقدام نماید.